Find dit lønestimat her

Snorker din partner?

Forside > Løn > Supporter

Supporter løn

Hvad tjener en Supporter i Danmark?

Opdateret marts 2024

0 kr.

Gennemsnitlig månedsløn

224 kr.

Timeløn (37 timer)

429.192 kr.

GNS. Årsløn

36.000 kr.
gennemsnit
28.613 kr.
Lavt gennemsnit
42.919 kr.
Højt gennemsnit
DEL

Tjek, hvor meget du kan spare ved at skifte a-kasse til FTFa

Hvad tjener en Supporter?

En supporter tjener omkring 36.000 kr. om måneden.

Hvad laver en supporter?

En supporter er en person, der arbejder for et bestemt firma eller organisation. Deres primære opgave er at hjælpe kunderne med at få den bedst mulige oplevelse. De hjælper kunderne med at finde de rigtige produkter eller ydelser, de har brug for, og de hjælper også med at løse eventuelle problemer, der måtte opstå. Supporters skal også være i stand til at give råd og vejledning til kunderne. Det kan være alt fra produktinformation til at hjælpe dem med at træffe det rigtige valg.

Supporters skal også kunne arbejde godt sammen med andre medarbejdere og kolleger. De skal vide, hvordan man håndterer forskellige situationer og hvordan man løser konflikter. Supporters skal også være i stand til at håndtere kundernes krav og komme med kreative løsninger.

Hvad påvirker lønnen hos en supporter?

Lønnen hos en supporter påvirkes af flere forskellige faktorer. Dette kan omfatte en række forskellige kvalifikationer og erfaringer. En supporter, der har flere års erfaring, vil typisk få en højere løn end en nyansat. Derudover kan lønnen også påvirkes af arbejdsstedet og det selskab, som personen arbejder for.

Derudover kan supporter løn også påvirkes af den type arbejde, der udføres. Hvis en supporter har en mere kompleks opgave, der kræver mere viden og erfaring, kan de få en højere løn. Derudover kan lønnen også påvirkes af en personens evne til at løse problemer og håndtere kundernes krav.

Hvordan bliver man supporter?

For at blive supporter skal man have et godt kendskab til det produkt eller den service, man skal arbejde med. Det er også vigtigt, at man har gode kommunikationsevner og kan håndtere konfliktsituationer.

Derudover skal man have erfaring med kundeservice og kunne arbejde godt sammen med andre. Det er også vigtigt, at man har evnen til at løse problemer og kan træffe de rigtige beslutninger i forskellige situationer.

Derudover kan det også være nyttigt at have en uddannelse inden for kundeservice eller en anden relevant uddannelse. Dette kan hjælpe en med at få en bedre forståelse af branchen og hjælpe en med at få en bedre løn.

Beregn hvor meget du kan spare med FTF A-kasse

Tjek, hvor meget du kan spare ved at skifte a-kasse til FTFa